01:00

Hallojsan! 
Som vanligt så var det länge sen jag skrev något här. Har varit lite stressigt nu innan studenten med gymnasiearbetet och massor med inlämningar, men snart slipper jag sånt! 

Idag har jag inte gjort så mycket. Var i skolan till 09:00 och hämtade upp svenskaböckerna, ska jobba lite med en inlämningsuppgift i helgen. Sedan så tog jag 10:00 bussen hem. Och jag har verkligen inte gjort så mycket ända sen jag kom hem. Sovit, pratat i Skype och har även kollat på Game Of Thrones. Ska strax försöka sova, ska upp imorgon för att åka till Stockholm på massa äventyr! Uppdaterar bloggen mer imorgon! Puss 







Hej! Jag är en tjej på 18 höstar och går tredje året på Vård & omsorgslinjen i Tierp. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt som händer i mitt liv och jag hoppas att ni gillar det ni läser!