Frågestund del 1

Din bästavän/Vänner?
Jessica, Andrea, Anna, Fanny, Petra & Matilda 
 
Favoritmat? 
Pizza
 
Din största dröm? 
Att få öppna ett hem för hemlösa och hjälpa dem, hjälpa dem med att få ett nytt liv.
 
Vilket land skulle du vilja besöka?
Vill så jävla gärna åka till USA
 
Bästa serien du någonsin har sett? 
One tree hill, bästa någonsin
 
 
 
 
Chips/Godis? 
chips alla gånger 
 
Vem tycker du om att spendera tid med? 
Kan inte direkt välja ut EN person men tycker om att spendera tid med min familj och mina vänner. 
 
Vem vänder du dig till först för att prata med när du mår dåligt? 
Antingen Jessica eller Fanny. 
 
Favoritpojke? 
Ashton Irwin (A)
 
Visst är jag rätt så bra? / Jessica
Rätt så bra? Du är jävligt bra 
 
Spenderar du mycket tid med dom som gillar ulrik? eller vad hände med det? 
Eftersom alla bor så himla utspritt runt om hela Sverige så spenderar jag tyvärr inte så mycket tid med dom människorna så mycket som jag vill, men försöker iallafall hålla kontakten med dom som jag har komit närmast och försöker träffa dem när man får chansen. 
 
 
 
 


Hej! Jag är en tjej på 18 höstar och går tredje året på Vård & omsorgslinjen i Tierp. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt som händer i mitt liv och jag hoppas att ni gillar det ni läser!