15 December 2014

Halloj bloggen! 

Har inte skrivit på hela helgen eftersom det har varit fullt upp, var i lördags till Märsta för att fira Jessicas syster och i söndags sov jag bort hela dagen. Okej, jag sov faktiskt inte bort hela dagen, var till musikhjälpen och kollade när Ulrik uppträde, var ett bra tag sedan jag såg honom live sist. 426 dagar för att vara exakt. Det var roligt och träffa alla munthers och Ulrik igen. 



Skoldagen idag har gått ganska fort, inte så mycket och göra dom sista dagarna innan lov. Men det är skönt det också, sitter just nu och kollar på tv och dricker te, sen blir det dusch och sedan ska jag plugga innan det blir läggdags. Bloggar mer imorgon så vi hörs då, puss!! ♡





Hej! Jag är en tjej på 18 höstar och går tredje året på Vård & omsorgslinjen i Tierp. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt som händer i mitt liv och jag hoppas att ni gillar det ni läser!