Onsdag

Hallojsan bloggen! 
Ligger just nu helt slut i sängen och ska strax sova. Har inte gjort så speciellt mycket idag men är så trött, skoldagen var seg och vi slutade vid 12:00. Jag åkte hem vid 14:00 och gjorde inte så mycket när jag kom hem. Har pluggat lite, har även pratat med Jessica i telefon och planerat helgen, och så har jag börjat kolla på Sons Of Anarchy, hittills så tycker jag att det är bra och vill helst fortsätta kolla nu ikväll men måste verkligen sova nu eftersom jag ska upp till skolan imorgon. Sista skoldagen för veckan vilket är otroligt skönt. Så vi får höras mer imorgon! Puss ♡





Hej! Jag är en tjej på 18 höstar och går tredje året på Vård & omsorgslinjen i Tierp. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt som händer i mitt liv och jag hoppas att ni gillar det ni läser!